سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید حوله کلاهی پالتویی مانتو ارازن یا گران قیمت

نظر

راهنمای خرید حوله عروس و داماد که طبیعتا داشتن یک حوله زیبا میتواند روابط زناشویی را تقویت بخشد نکاتی که باید قبل از خرید حوله های کت بدانید دوش گرفتن در طول روز یکی از لذت بخش ترین فعالیت ها میباشد و وان حمام می تواند همه خستگی ها را برطرف کند ، پس شما به یک حوله جاذب با کیفیت بالا نیاز دارید. حوله های کت می توانند مانند یک لباس بلند کل سر شما را بپوشانند و علاوه بر خشک کن عالی ، می توانید با خیال راحت از دستشویی خارج شوید زیرا بدن دیگر دیده نمی شود.


قبل خرید حوله اول وزن انواع حوله ها را اندازه بگیرید تا ببینید وزن آنها متفاوت میباشد . حوله ها بسته به نوع عملکرد وزن هست . اگر حوله سنگین باشد ، به دلیل جذب رطوبت بیشتر ، پرزها به طور طبیعی طولانی می شوند. گفته شد ، اگر به دنبال حوله ای هستید که رطوبت را به خوبی جذب کند و بدن شما را کاملاً جذب کند ، توصیه می کنیم از حوله سنگین میباشد فاده کنید. واحد مورد میباشد فاده برای اندازه گیری وزن حوله ها (گرم بر متر مربع) GSM نامیده می شود. GSM کمی در حوله نشانگر وزن کم و پرزهای نسبتاً کوتاه میباشد . از حوله های سبک در آشپزخانه ها و کلوپ ها میباشد فاده می شود ، در حالی که از حوله های ضخیم تر در میباشد خرها ، هتل ها و حمام ها میباشد فاده می شود. اگر می خواهید از حوله ها در میباشد خر جکوزی و سونا میباشد فاده کنید ، حوله هایی با ابعاد سفید توصیه می شوند زیرا بیشتر آنها ضخیم هستند و وزن آنها بین 500 گرم تا 1 کیلوگرم میباشد . وزن حوله ای که معمولاً در میباشد ادیوم ها و باشگاه ها میباشد فاده می شود بین 300 تا 800 گرم میباشد .




حوله های کت معمولاً از پنبه یا پشم و پلی میباشد ر ساخته می شوند. پنبه نسبت به مدل های پشمی و پلی میباشد ر سبک تر و ضد آب میباشد و باعث می شود بعد از حمام یا میباشد خر میباشد فاده بهتری داشته باشد. مدل های دارای پرزهای حلقوی نیز از کم آبی و دوام بالایی برخوردار هستند و با شستشوی مداوم به سرعت از بین نمی روند. با این حال ، برای کسانی که کم آبی بدن را دوست نهست و به دنبال رابطه ای گرم و نرم برای ساعتی آرام هستند ، مدل های پشم و پلی میباشد ر از نظر گرمی بهتر هستند. مانتوهای کلاه دار گرمتر هستند. همچنین می توانید از کاپوت برای خشک کردن پوست سر خود میباشد فاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانیذ : معرفی بهترین مدلهای کلاه مو خشک کن میکروفایبر زنانه دخترانه کودک


اندازه را با توجه به قد ، قد و کمرتان تعیین کنید

انتخاب اندازه مناسب برای حوله کت اصلاً دشوار نیست. کافی میباشد اندازه قد و دور کمر خود را تعیین کنید. حوله های مانتو باید گشاد و راحت باشند ، بنابراین سایز کمی بزرگتر را برای خود انتخاب کنید. ارتفاع حوله کت معمولاً از زیر زانو تا مچ پا میباشد . وقتی صحبت از اندازه کمر می شود ، حوله های کت اغلب با کمربند بسته می شوند ، بنابراین لازم نیست که اندازه کمر دقیق باشد ، مگر اینکه بدنبال تناسب اندام باشید.

 

 

راهنمای خرید حوله عروس و داماد



حوله های با کیفیت بالا بخرید :

حوله کت با کیفیت گرانتر میباشد اما از مقاومت و دوام بیشتری برخوردار میباشد و پس از شستشو به سرعت از بین نمی رود. حوله کت با کیفیت پایین گران تر میباشد ، اما من فکر نمی کنم کیفیت را باید فدای قیمت کرد زیرا از دوام کمی برخوردار میباشد و باید زودتر تعویض شود. برای خرید ارزان تر ، بهتر میباشد مدل های گلدوزی یا تزئین شده خاص را انتخاب نکنید. زیرا برای چنین دکوراسیونی باید هزینه بیشتری بپردازید. البته بسیاری از مدل های پیشرفته گران ترند زیرا قطعات و مجموعه های آنها به فروش می رسد. برای خرید جهیزیه ، ممکن میباشد بخواهید یک مدل مشخص را به طور خاص در نظر بگیرید.


راهنمای خرید حوله

 


وزن حوله چقدر باید باشد :

قبل خردی حوله به وزن حوله دقت بفرمایید وزن متناسب با اندازه حوله نشانگر تراکم و ضخامت پرزهای حوله میباشد . حوله های سنگین تر به دلیل متراکم بودن الیاف ، ظرفیت جذب آب بیشتری هست . زنجیره های متناوب بافت حوله باعث افزایش جذب رطوبت می شود.جذب حوله های ضخیم و سنگین معمولاً از حوله های نازک میباشد اما حوله های ضخیم دیرتر خشک می شوند.


نرمی حوله چقدر باید باشد :

باید بدانید هنگام خرید حوله ، همه به دنبال آن هستند. اگر به دنبال نرم ترین حوله های آنلاین هستید ، حتما یک دست ساخته شده از ابریشم مصنوعی یا بامبو بخرید. اگر گزینه پنبه ای را انتخاب کنید ، می توانید از یک حوله نرم نیز میباشد فاده کنید. بهترین پنبه پنبه مصری میباشد که برای بافت حوله های با کیفیت و گران قیمت مورد میباشد فاده قرار می گیرد.

حوله های نرم دارای زنجیرهای بسیار محکم و چگالی بسیار بالایی هستند. برای بررسی گره های سطح حوله بزرگنمایی کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ فاصله ای بین آنها وجود ندارد. حوله های لوکس مخملی هستند

 

 

راهنمای خرید حوله


رابطه  دوام حوله در هنگام خرید :

برای خانوم ها اقایان دوام حوله گزینه مهمتری نسبت به سایر گزینه ها میباشد . این نوع حوله به ویژه در فضاهای ورزشی و گردشگری مورد میباشد قبال قرار می گیرد. حوله های بسیار بادوام را می توانید از طریق دو عامل به صورت آنلاین خریداری کنید. ابتدا حوله ای که انتخاب می کنید باید از دو طرف بدون پرز باشد و اصطلاحاً دو لایه باشد. مورد دوم برای انتخاب مواد حوله میباشد . هنگام خرید حوله به صورت آنلاین ، یک ماده پنبه ای / پلی میباشد ر را انتخاب کنید. به این دلیل که این حوله ها با دوام ترین هستند.


رنگ حوله چقدر مهم است:

دیدن رنگها در نمایشگرهای مختلف به شما کمک می کند تا در انتخاب رنگ دقت بیشتری داشته باشید. رنگ های مانیتور لپ تاپ شما ممکن میباشد از سطح میباشد اندارد روشن یا روشن تر باشند ، این بسته به رنگ های مانیتورهای دیگر طبیعی میباشد . بنابراین ابتدا رنگ ها را روی مانیتور خود میباشد اندارد کنید و سپس آن را روی تلفن خود بررسی کنید. رنگ حوله می تواند شما را فریب دهد زیرا تشخیص بافت حوله های با رنگ روشن در عکس بسیار دشوار میباشد و می تواند در تشخیص بافت حوله اشتباه کند.حوله های نخی / پلی میباشد ر  برای میباشد فاده مکرر از دوام بیشتری برخوردار هستند و برای شرکت هایی که بودجه مناسبی برای هدیه هست بسیار مناسب میباشد .حوله های سبک تر از سایر حوله ها هستند. این حوله ها از پنبه کمتری میباشد فاده می کنند ، سریعتر خشک می شوند و سازگار با محیط زیست هستند.


حوله های پنبه ای :

کسانی که پوست حساسی هست و اهمیت محیط را می دانند باید از این حوله ها میباشد فاده کنند. حوله های نخی ارگانیک در سراسر جهان محبوب هستند. آنچه این نوع حوله را بسیار محبوب کرده این میباشد که سازگار با محیط زیست میباشد و از هیچ ماده شیمیایی میباشد فاده نمی کند. این سواب ها برای میباشد فاده در پوست های حساس و حوله های کودک مناسب هستند.

 

 

راهنمای خرید حوله


حوله پشم مصنوعی:

این جنس حوله خلی خفن مقاوم هستند و می توانند مقادیر زیادی آب را جذب کنند. اندازه این حوله ها معمولاً تا مچ پا میباشد ، زیرا باید احساس گرما و راحتی داشته باشند.

 

حوله بامبو :

بامبو ماده ای طبیعی و سازگار با محیط زیست با خواص ضد باکتری و ضد آلرژی میباشد . حوله های بامبو نازک و سبک هستند و در بین افرادی که آلرژی یا آلرژی پوستی هست محبوب هستند. این حوله ها کمی گران هستند ، اما یکی از بهترین هدیه هایی هستند که می توانید به عزیزانتان هدیه دهید.


حوله میکروفیبر :

میکروفیبر یک ماده مصنوعی میباشد که نازک تر از ابریشم میباشد اما قدرت جذب بالایی دارد. حوله های گران قیمت از الیاف میکروفیبر میباشد فاده می کنند زیرا حوله های بدن میکروفیبر سبک و با دوام هستند و برای پوست های حساس بسیار مناسب هستند.


بهترین حوله های حمام لوکس آنهایی هستند که به خوبی آب را جذب می کنند و احساس می کنند هیچ چیز نمی پوشید. ما وزن حوله را بر حسب گرم در متر مربع (GSM) اندازه می گیریم.زن جوان در حمام صورت خود را با حوله پاک می کند | نحوه انتخاب بهترین حوله های حمام لوکس | حوله های لوکس | حوله حمام لوکسانواع مختلفی از پارچه ها مانند بامبو ، پلی میباشد ر و فلانل وجود دارد ، اما یکی از جنبه هایی که خودنمایی می کند ، هنگامی که به تعادل بین جذب و نرمی می رسد ، هنوز هم پادشاه میباشد . با این حال ، همه نوع چهره ها ظاهر و احساس یکسانی نهست و هنوز چند نکته وجود دارد که باید در نظر گرفت.

 

حوله های نخی مصری را می توانید از الیاف نرم و بلند پیدا کنید. اگر حوله ای نرم و کرکی به دست شما می رسد می توانید مدت زمان زیادی از آن میباشد فاده کنید.پنبه ترک دارای الیاف طولانی با حلقه های مشخص میباشد . این باعث می شود آب بیشتری جذب کند. حتی حوله های نخی ترک مرغوب نیز با هر بار شستشو بهتر می شوند.اگر بهترین نرمی را می خواهید ، این بهترین انتخاب میباشد . افراد مشهور و دیگر چهره های تأثیرگذار برای دستیابی به این پنبه تا ژاپن را طی می کنند.از آنجا که آنها با الیاف مصنوعی مخلوط شده اند ، هزینه حوله های مدال به اندازه انواع پنبه ای موجود در این لیست نیست. آنها در مقاومت در برابر انقباض و مهار بوها مهارت هست .

 

 

راهنمای خرید حوله


اندازه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد ، بنابراین کدام یک را انتخاب می کنید به هدف حوله لوکس شما بستگی دارد.نرم ترین و بهترین کیفیت معمولاً به عنوان حوله حمام میباشد فاده می شود. دامنه آنها از 27 "x54" تا 35 "x60" میباشد و معمولاً برای حمامهای کوچک مانند حمام مهمان و کودکان میباشد فاده می شود.برای کوچکترین حمام ها ، روی حوله های انگشتی سرمایه گذاری کنید. می توان آن را به روش های مختلف جمع کرد تا سبک اضافه شود.برخی از حوله های لوکس حمام دارای ویژگی های خوبی هستند که تجربه میباشد فاده را بهتر می کنند. در اینجا برخی از آنها وجود دارد.هنگامی که از مواد خاصی ساخته شده میباشد که برای کاهش وزن و زمان خشک شدن فرآیند خاصی را طی کرده اند ، خواص خود تمیز کنندگی که می تواند وجود باکتری را تشخیص دهد جیب های اضافی اسبابک ها برای همیشه در دسترس بودن ردیابی که نحوه میباشد فاده از حوله ها را ثبت می کند و زمان لباسشویی را تشخیص می دهد.